אין מילים! מכתבו המצמרר של הלוחם אלקנה ויזל הי"ד

אתר קול חי No Comments on אין מילים! מכתבו המצמרר של הלוחם אלקנה ויזל הי"ד
21:27
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רס"ר במיל' אלקנה ויזל כתב במכתב: "אם אתם קוראים את המילים האלו כנראה שקרה לי משהו. אם נחטפתי, אני דורש שלא תיעשה שום עסקה לשחרור של אף מחבל כדי לשחרר אותי. הניצחון המוחץ שלנו יותר חשוב מהכל, אז אנא תמשיכו לפעול בכל הכוח כדי שהניצחון יהיה כמו שיותר מוחץ. אולי נפלתי בקרב. כשחייל נופל בקרב זה עצוב, אבל אני מבקש מכם תהיו שמחים. אל תהיו עצובים כשאתם נפרדים ממני. תגעו בלבבות, תחזיקו אחד לשני את הידיים ותחזקו זה את זה".

הקדוש הי"ד הוסיף במכתב סוחט הדמעות: "יש לנו כל כך הרבה על מה להתגאות ולשמוח. אנחנו כותבים את הרגעים הכי משמעותיים בהיסטוריה של העם שלנו ושל העולם כולו. אז בבקשה מכם, תהיו שמחים, תהיו אופטימיים, תמשיכו לבחור בחיים כל הזמן. תפזרו אהבה, אור ואופטימיות. תסתכלו לאנשים היקרים לכם בלבן של העיניים ותזכירו להם שכל מה שעובר עלינו בחיים האלה שוה את זה ויש לנו מה לחיות. אל תפסיקו לרגע את העוצמה של החיים".


"בצוק איתן כבר נפצעתי, אבל אני לא מתחרט על כך שחזרתי להילחם. זאת ההחלטה הכי טובה שקיבלתי אי פעם", חתם ויזל את מכתבו.

מקורביו סיפרו בשם אלמנתו גלית שסיפרה: "הוא התעקש לחזור אחרי שנפצע צוק איתן. הוא היה צריך להפעיל פרוטקציות ולהפוך את העולם כדי שיגייסו אותו. הוא התעקש וראיתי כמה הרצון הזה בוער בו. כמה זה חשוב. אני שמחה שהוא עשה את זה, שמחה שהוא מת ככה, זה מוות של גיבורים. לפני שהוא נכנס שלשום בלילה. זה כאב עצום. עכשיו אנחנו מבקשים שכלל ישראל, אין זכות גדולה מזו. הלוואי שניקח את המילים של אלקנה ונמשיך לשמוח ולהאמין שיהיה טוב".



0 תגובות