מה הוציא את ח"כ ינון אזולאי משלוותו?

המהדורה המרכזית No Comments on מה הוציא את ח"כ ינון אזולאי משלוותו?

ח"כ ינון אזולאי למימרן במהדורה המרכזית ב'קול חי' על הדיון בנושא הסלולר: "פרצופיהם של כולם התגלו, כולם רוצים להתערב לחרדים בתכנים. אי אפשר שנסכים לנייד קו כשר למסלול לא כשר. באותו רגע אין משמעות לקומה הכשרה. בחינוך שלנו לא יתערבו"

ינון אזולאי צילום: פלאש 90
21:14
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ינון אזולאי, שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על הדיון בהצעת החוק שלו בנושא הסלולר: "פרצופיהם של כולם התגלו. פתאום כולם רוצים להתערב לחרדים בתכנים שלהם. אי אפשר שנסיכם לנייד קו כשר למסלול לא כשר. באותו רגע אין משמעות לקומה הכשרה. בחינוך שלנו לא יתערבו".

הוא התייחס לדבריו הנסערים בוועדה: "הוציא אותי מהכלים. אמר לי מישהו שם תוציא את הסמארטפון מהג'קט. זה מאוד הכעיס אותי. הראיתי לו שיש לי טלפון כשר. זה רק מראה איך מוכרים שקרים לציבור ולא יודעים על מה הם מדברים בכלל. הם באים לעזור רק לעצמם ולהרוס את החינוך שלנו".

עוד אמר אזולאי: "אנחנו רוצים לעגן בחוק שתהיה ועדת רבנים. רוצים לתקן קודם כל שלא יהיה אפשר לנייד ממסלול כשר למסלול לא כשר. יוקם ועד רבנים על אותו עיקרון, של כל גדולי ישראל שינהל את הנושא של הקווים הכשרים".

הוא התייחס ל'כנס הניצחון' של הימין: "אני לא חושב שזה הזמן לדבר על חזרה לגוש קטיף, קודם כל צריך לבצע את מטרות המלחמה שטרם השגנו עד הסוף".



0 תגובות