הרמטכ"ל ברצועה: "הלחימה תורמת לשחרור החטופים"

קובי פינקלר No Comments on הרמטכ"ל ברצועה: "הלחימה תורמת לשחרור החטופים"

הרמטכ״ל ברצועת עזה: "מאמץ הלחימה הוא הפעולה הכי אפקטיבית שעוזרת למי שנושא ונותן בכל מיני מקומות על שחרור החטופים. זה המנוף שאנחנו מורידים על חמאס, ואתם מורידים אותו מצויין, צריך להמשיך ולהוריד אותו חזק, אני מקווה שנדע לתרגם אותו גם לשחרור החטופים״

צילום: דובר צהל
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרמטכ״ל הרצוי הלוי קיים הערכת מצב בצפון רצועת עזה יחד עם מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן, מפקד אוגדה 162, תת-אלוף איציק כהן ומפקדים נוספים.

הלוי: "אנחנו עושים מהלך של העמקת הישג. יש אזורים שכבר היינו בהם, ואנחנו חוזרים עם מודיעין טוב יותר ועושים הישג שהוא הרבה יותר גבוה והרבה יותר עמוק, תרתי משמע, גם לתוך האדמה, גם בפגיעה באויב. יש מקומות שעברנו אותם בקצב לחימה מאוד גבוה, ואנחנו חוזרים למקומות לעשות טיהור מרחב ברמה מאוד מאוד גבוהה. הדברים האלה מביאים עוד דרג פעילים, עוד דרג מפקדים, עוד השמדת תשתיות.

"אנחנו בימים גם של משא ומתן על שחרור החטופים, לא יודע להגיד לאן זה יתפתח, יש מי שעוסק בזה, אנחנו עוסקים בלחימה. אני רוצה שתדעו דבר אחד – יש קשר בין הדברים. ההישגים שלכם- עוד גדוד שאתם מפרקים, עוד תשתית תת קרקע, עוד שכונה שמבצעים שם את השמדת התשתיות, והאוכלוסיה שמתפנה למרחבים בטוחים- כל הדברים האלה ביחד לוחצים אותנו, אני מקווה מאוד, גם להישג בעניין שחרור החטופים. זו מטרת מלחמה, יש לנו כוונה לעשות הרבה מאוד כדי לממש אותה, ומאמץ הלחימה הוא הפעולה הכי אפקטיבית שעוזרת למי שנושא ונותן בכל מיני מקומות על שחרור החטופים. זה המנוף שאנחנו מורידים על חמאס, ואתם מורידים אותו מצויין, צריך להמשיך ולהוריד אותו חזק, אני מקווה שנדע לתרגם אותו גם לשחרור החטופים״.



0 תגובות