הגמר הגדול שכולם חיכו לו: ה-מ-א-ס-ט-ר-ו

אתר קול חי 10 Comment on הגמר הגדול שכולם חיכו לו: ה-מ-א-ס-ט-ר-ו

הנה זה בא: צפו בגמר הגדול של תחרות המאסטרו, ששודר בשידור חי מגן האירועים שירה חדשה בירושלים. המתמודדים בגמר: נגן המנדולינה צור סגל, הזמר והיוצר יהודה גלר, הזמר והיוצר אלעד אלדד, הכנר שרוליק לפקוביץ', הזמר והפייטן אלקנה אדרי, והמעבד חיים פלאם | נבחרת השופטים: אבי אילסון, מוטי וייס, אלי פרידמן, קובי סלע, אלי קליין ואיצי ברי

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תחרות המאסטרו הגיעה אל קו הסיום – אחרי מספר דחיות בעקבות אירועי המלחמה.

הערב נדע מי נבחר לכשרון המוזיקלי יוצא הדופן והמיוחד ביותר, זאת אחר מסע ארוך והשתתפות בפרקי המאסטרו ששודרו ב'קול חי' מידי מוצ"ש בתוכניתו של מנחם טוקר.

התחרות מסתיימת בשלושה שלבים מרכזיים: שלב הזוגות אליו יגיעו שמונה מתמודדים שיצוותו לזוגות. השלב השני, אליו יגיעו ארבע מתמודדים מבין הזוגות. והשלב השלישי, בו ייבחר אחד מתוך שניים ל"מאסטרו" של עונת תשפ"ד.

אתם מוזמנים לצפות בתוכנית בהפקה מיוחדת – הישר מגן האירועים 'שירה חדשה' ברחוב יעקב אליאב 4 בירושלים. ניהול מוסיקלי: ישראל סוסנה.



10 תגובות

מיין תגובות
  1. 9

    אלקנה אדרי בלבדדדד הזוכה היחיד והגדולללל מוזיקאייי ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק הוא יהיה זמר על כל אחד יכיר אותוו אתם תראווו קיצור הוא מלךךך והוא הזוכהה

  2. 5

    שרוליק לפקוביץ' אתה תותח!!! מגיע לך@!!!!!!!

  3. 4

    באופן מפתיע, אהבתי מאוד את שיר הגמר של אלדד, מתחשק לי לשמוע אותו שוב מתנגן ברדיו. וזה שאפו ענק! כי יש שירים של אמנים גדולים ומנוסים שלא 'עושים עת זה' בשמיעה ראשונה, והוא עשה את זה!

  4. 3

    איזה גמר אדירררררררררררררררר!
    אלעד אלדד האלוף!
    תודה רבה לכם!

  5. 2

    וואי איזה גמר מושלם!
    אחלה שופטים וקהל מעולה!
    תודה רבה!

  6. 1

    חבל שלפקוביץ ניצח