חשיפה: גלנט משנה כיוון ומבין שגנץ לא יסייע בחוק הגיוס

מוטי הלפרין No Comments on חשיפה: גלנט משנה כיוון ומבין שגנץ לא יסייע בחוק הגיוס

פרסום ראשון אצל אבי בלום: השינוי שביצע גלנט – מבין שגנץ לא יסייע לפתרון משבר הגיוס. גלנט האשים את ראשי המפלגות החרדיות, בשיחות שקיים איתם: "אתם לא עושים מספיק בשביל לפתור את משבר הגיוס. בזה שאתם לא נפגשים עם גנץ, זה מראה שאתם בכלל לא רוצים להקשיב למה שיש לו לומר".

צילום: אריאל חרמוני \ דוברות משרד הביטחון
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרסום ראשון: השינוי שביצע גלנט – מבין שגנץ לא יסייע לפתרון משבר הגיוס. כך חשפנו ב'מהדורה המרכזית' בהגשת עו"ד אבי בלום. בשיחות סגורות שקיים שר הביטחון יואב גלנט עם המפלגות החרדיות, הוא דרש במהלך השבועות האחרונים "תיפגשו עם בני גנץ בנושא הגיוס, יש לו הצעה לפתרון המשבר".

גלנט האשים את ראשי המפלגות החרדיות, בשיחות שקיים איתם, כי "אתם לא עושים מספיק בשביל לפתור את המשבר. בזה שאתם לא נפגשים עם גנץ, זה מראה שאתם בכלל לא רוצים להקשיב למה שיש לו לומר".

אלא שביום שני, בפגישה שהתקיימה בין גלנט וגנץ ליו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי, גנץ לא מוכן לשום פשרה כלשהי או שינוי בעמדתו. "יש את המתווה שלי שפרסמתי – ועל זה אני מוכן להצביע", מתעקש גנץ.

דרעי מבהיר כמובן כי מבחינתם זה בכלל לא בא בחשבון, התייצבות של כלל החרדים בבקו"ם ושם צה"ל יחליט מי לשירות צבאי/אזרחי ומי ללימוד התורה – כפי שמציע גנץ במתווה שלו.

באותה פגישה גלנט לא מרבה לדבר, ונותן לגנץ לומר את שיש לו – אבל לאחריה גם הוא מודה בפני החרדים: "אי אפשר להתקדם עם המתווה של גנץ".

מבחינת המפלגות החרדיות, גלנט דווקא הוא זה שיכול לסייע ולנסות לרכך את גנץ. במידה וגנץ יסכים על המתווה שיביא משרד הביטחון כפי שהציגו החרדים במתווה עליו הסכימו, עם מספר "עקרונות", זה יאושר במהירות בממשלה – ומשם לבגצ, מה שימנע שלילת תקציבי עולם התורה.

מלשכות גנץ וגלנט לא התייחסו לפרסום

האזינו לראיון המלא>>>



0 תגובות