בעקבות המחדלים: רוני נומה מונה לפרויקטור הקורונה בנתב"ג

אבי רבינא No Comments on בעקבות המחדלים: רוני נומה מונה לפרויקטור הקורונה בנתב"ג

לאחר שרשרת המחדלים בנתב"ג ובמעברי הגבול בשנה האחרונה וכניסת וריאנטים מחו"ל: הממשלה מינתה פרויקטור מיוחד לעניין הקורונה במעברי הגבול, האלוף במיל' רוני נומה

אלוף במיל' רוני נומה צילום: גרשון אלינסון / פלאש 90
21:14
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הממשלה מינתה הבוקר (ראשון) את האלוף במילואים, רוני נומה שהיה פרויקטור הקורונה למגזר החרדי, לפרויקטור מיוחד לעניין כניסת הקורונה דרך מעברי הגבול.

ראש הממשלה, נפתלי בנט התייחס לכך בדבריו בישיבת הממשלה: "כבר שנה וחצי יש נקודת תורפה לאומית ענקית, וזה נתב"ג. דרך נתב"ג היה את המחדל הגדול, שהביא לפגיעה וגם למותם של אלפי ישראלים, ואנחנו מבינים זאת. לכן, בתיאום עם שרת התחבורה, עם שר הבריאות ועם שרת הפנים, החלטנו למנות מנהל מיוחד לטיפול במעברים ולמניעת הכניסה של הנגיף הזה ושל וריאנטים ונגיפים עתידיים מהעולם לתוך ישראל".

עוד הוסיף ראש הממשלה "האחריות תהיה טיפול עכשיו אבל גם בהסתכלות כלפי העתיד. לא תמיד החיסון יעבוד. יכולים להיות וריאנטים גם עוד חודש, עוד שנה, או עוד ארבע שנים, שאין להם חיסון. לכן, ישראל שאין לה המון מעברים, למעשה היא מעין מדינת אי – אין סבה שלא נוכל להגן על עצמנו גם אם לא יהיה חיסון".

"לכן, אני שמח להודיע שמיניתי הבוקר לתפקיד את האלוף במילואים רוני נומה, שעשה עבודה יוצאת מן הכלל בבני ברק ועם הציבור החרדי. הוא מקבל את האחריות לתכלול וניהול של הטיפול בקורונה במעברים. בהצלחה לרוני נומה".

לפני כן, אמר ראש הממשלה בהתייחסות להתפרצות התחלואה: "הגישה שלנו פשוטה – מקסימום הגנה לאזרחי ישראל עם מינימום פגיעה בשגרה ובמשק. מסכות במקום הגבלות, חיסונים במקום סגרים. וריאנט הדלתא מידבק ב50% יותר, אבל אנחנו יודעים שהחיסון עובד. אני יודע כמה אתם רוצים לבלות בקיץ, ותוכלו לבלות בקיץ. אם אתם לא רוצים מגבלות – תצאו היום להתחסן".



0 תגובות