מה נעשה בחג? יוצאים לדרך עם פינקלר ב'סוכות בדרכים'

קובי פינקלר No Comments on מה נעשה בחג? יוצאים לדרך עם פינקלר ב'סוכות בדרכים'
צילום: נתי שולמן
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"הרפתקה בעכו"

חווית בילוי טכנולוגית מרהיבה תושק בתקופת החגים על חומות עכו העתיקה!

"הרפתקה בעכו" , משחק טכנולוגי חדש ומרתק במציאות רבודה (AR), המבוסס על סיפור שבירת המצור של נפוליאון, מושק, בימים אלה בגן החפיר, סמוך לרחוב ויצמן בכניסה לעכו העתיקה ומיועד לכל בני המשפחה. המשתתפים נהנים ממשחק אינטראקטיבי, חדשני , צבעוני ומזמין, המשולב בחוויה טכנולוגית מרהיבה, הכוללת צילומי תלת מימד מרהיבים המעניקים תחושה , כי השחקן מצוי בתקופה ההיסטורית המיוחדת.

המשחק "הרפתקה בעכו", המיועד לילדים ומבוגרים כאחד, מאפשר למשתתפים, באמצעות מכשיר הטלפון הפרטי, להפוך להיות חלק אינטגראלי מהתקופה , מהחוויות המסעירות של הכיבוש ושבירת המצור של נפוליאון . במטרה לנצח את נפוליאון, המשתתפים צריכים למצוא את כל הרמזים שהשאיר שאטו ראנו, השליח שנפוליאון שלח לעכו, על מנת לדרוש את כניעתה של העיר. המשחק מעורר לחיים את חומות עכו העתיקה והופך אותם למגרש משחקים דינמי ומרתק. טלפון לבירורים: 054-5935040

המסלול היהודי בעכו

המסלול היהודי בעכו סוקר באופן חווייתי את ההסטוריה היהודית של עכו, מאברהם אבינו, דרך נבואת בלעם המסתורית שאולי התגשמה בעכו, חלוקת הארץ לשבטים, האגדה על בת שלמה והאי, שערי ניקנור, המלך היהודי יונתן החשמונאי שנפל בשבי בעכו ונרצח אח"כ, התנאים והאמוראים שביקרו בעכו ורבי אבא שנישק את כיפי דעכו, עליית הראשונים: הרמב"ם, 300 הרבנים בעלי התוספות, ר' יחיאל מפריז, הרמב"ן ועד האחרונים – אור החיים הקדוש, הרמח"ל, השר חיים פרחי שנרצח, הקונסול הבריטי פינצ'י, ועד הפריצה מכלא עכו וגיבורי זמננו שנאחזים בעיר המנדטורית למרות הרוב הערבי המתגבר.0543200337. הסיור אורך כשעתיים והינו ללא עלות.

"ישראל בעקבות לוחמים"

בסימן 50 שנה למלחמת יום הכיפורים, פרויקט סיורי אנדרטאות בגולן של משרד הבטחון, בימים שני עד רביעי בחול המועד תפגשו באנדרטאות את לוחמי העבר של המלחמה ואת מדריכי מדרשת הגולן .

נשמח לראות אתכם מטיילים עם מדריכי מדרשת הגולן ברחבי הגולן והצפון. בחוויית לילה משפחתית באתר מורשת הקרב, תל סאקי בסיורי עששיות.

מוצב תל סאקי

פלאש 90

בסיורים מעבר לגדר המערכת- הזדמנות בה צה"ל פותח את שעריו תרתי משמע לסיורים ייחודיים שלא ניתן לסייר בהם ביום יום. נצלו את האפשרות לטייל בגשר אל חמה, מנהרת הרכבת החיג'אזית והר דב.

בסיורי מומחה- על גבול לבנון "הבוער" עם סא"ל אייל דרור, שם נראה על מה מדובר במו עינינו עם מומחה לגאופוליטיקה של המרחב, במרחב עמק המעיינות המזרחי הסמוי והנעלם ובאתרים לא מוכרים לאורך הירמוך.

וגם, מה נוכל לעשות בחול המועד באיזור ירוחם הדרומית?

ומה נוכל לעשות באיזור מועצה איזורית נחל שורק?



0 תגובות